Istanbul Nova Godina

I S T A N B U L
6 DANA AUTOBUSOM
PO JEDINSTVENOJ, PRODAJNOJ CENI / SVE UKLJUČENO U CENU:
BUS + SMEŠTAJ + PANORAMSKO RAZGLEDANJE GRADA
Polazak: 29. Decembar 2022.
FIRST MINUTE ponuda važi za rezervacije do 15.11.2022.
Program putovanja sa cenovnikom br.1 od 26.10.2022.
1.DAN-putovanje BEOGRAD. Sastanak grupe u 13.15 h (radi preuzimanja obezbeđene peronske karte) na glavnoj
beogradskoj autobuskoj stanici „BAS “, sa predviđenih perona od 34 do 41 ( ukoliko davalac usluga BAS, drugačije ne odredi).
Ulaz na predvidjene perone je iz Karađorđeve ulice (preko puta hotela Prezident). Predviđeno vreme polaska u 14.00 h.
Noćna vožnja sa kraćim usputnim odmorima.
2.DAN-ISTANBUL. Dolazak u Istanbul u prepodnevnim časovima. Panoramsko razgledanje Evropskog dela Istanbula u
zavisnosti od prohodnosti u gradu kao i vremenskih uslova. Smeštaj u hotel prema hotelskim pravilima posle 15.00 h.
Slobodno vreme ili fakultativni obilazak Sulejmanija džamije, koja je izgrađena oko 1550. Godine i vrhunsko je delo najvećeg
osmanlijskog (otomanskog) arhitekte i graditelja Sinana. U večernjim satima mogućnost fakultatvnog izleta do Taksima –
modernog centra Istanbula. Šetnja Istkiklal ulicom najprometnijom i najpoznatijom pešačkom zonom koja će sa bogatom
ponudom prodavnica,kafića,restorana zadovoljiti svačiji ukus. Izlet se završava kod atraktivne Galata kule. NOĆENJE.
3.DAN-ISTANBUL. DORUČAK. Slobodno vreme za individualne aktivnosti ili fakultativni poludnevni izlet Azijska tura.
Obilazak azijskog dela Istanbula obuhvata odlazak na Čamlidze, najpoznatiji vidikovac odakle se pruža nezaboravan pogled,
kraću šetnju kroz ÜskÜdar u kome se nalaze luka i Devojačka kula i Bagdadskom ulicom najdužim bulevarom sa mnoštvom
restorana i prodavnica svetskih brendova, odlazak do četvrti Kadikoy gde možete prošetati uskim, vijugavim ulicama
prepunim kafića, barova, restorana i vintaž radnji. Fakultativni odlazak na DOČEK NOVE GODINE na brodu kojim se prvo
odlazi do četvrti Kadikoy na azijskoj strani Istanbula, gde imate slobodno vreme do oko 22.30 h. Po povratku na brod
nastavak krstarenja, a u ponoć možete sa Bosfora posmatrati vatromet. NOĆENJE.
4.DAN- ISTANBUL. DORUČAK. Fakultativno krstarenje BOSFOROM sa posetom Vaseljenskoj patrijaršiji. Slobodno vreme ili
u večernjim satima fakultativni odlazak na REPRIZU NOVE GODINE na brodu ORIENT HOUSE ili u tradicionalnom restoranu
GAR , gde ćete uz večeru, piće, orijentalnu muziku i program sa trbušnim plesačicama na originalan način osetiti duh ove
zemlje. NOĆENJE.
5.DAN-ISTANBUL. DORUČAK. Odjava iz hotela. Slobodno vreme do 15.00 h po lokalnom vremenu kada je predviđen
polazak za Beograd, ili fakultativno Klasična tura – obilazak lokaliteta najvažnjih spomenika Carigrada u pratnji vodiča –
Antičkog-hipodroma, Aja Sofije nestvarne crkve (a sada džamije) koja je zavrsena 537.g.n.e. Topkapi palate (rezidencija
sultana iz vremena vrhunca moći Osmanlija) gde se ulazi u prvo dvorište. Noćna vožnja sa kraćim odmorima
6.DAN-putovanje BEOGRAD. Očekivani dolazak u Beograd na mesto polaska oko 07.00 h. (u zavisnosti od uslova na putu i
graničnih prelaza).

 

PO JEDINSTVENOJ PRODAJNOJ CENI / SVE UKLJUČENO U CENU U € PO OSOBI :
Ime hotela i usluga CENA
Grand Ons Hotel 3* ND 159 EUR
Buyuk Sahinler Hotel 4* ND 189 EUR

 

USLOVI PLAĆANJA: Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate.
NAČIN PLAĆANJA: Celokupan iznos aranžmana do 6 mesečnih rata za korisnike VISA, AMERICAN EXPRESS i MASTER kreditne kartice INTESA BANKE;
VISA, MASTER i DINA kreditne kartice Komercijalne banke – isključivo u agenciji Argus Tours ili 60 € za hotel 3* i 70 € za hotel 4* po osobi prilikom
rezervacije a preostali iznos do pune cene aranžmana gotovinski, platnim karticama, a najkasnije 21 dan pre početka aranžmana ili preostali iznos do
pune cene aranžmana u 2 jednake mesečne rate – čekovima građana koji se deponuju prilikom rezervacije, bez uvećanja cene aranžmana ili kompletan
iznos kreditima kod poslovnih banaka, a na osnovu profakture koja mora biti realizovana u roku od 7 dana od dana izdavanja, a najkasnije 21 dan pre
početka aranžmana. U slučaju značajnih poremećaja na monetarnom tržištu, cena aražmana podleže promeni.
ARANŽMAN OBUHVATA Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio, video opremljenosti, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih
usluga pića, hrane i dr. tokom putovanja) na relaciji prema programu putovanja, smeštaj u dvokrevetnim ili dvokrevetnim sobama sa pomoćnim ležajem
manjih dimenzija (u zavisnosti od raspoloživosti kapaciteta) na bazi tri noćenja sa doručkom , obilaske prema programu putovanja, usluge vodičapratioca za vreme trajanja aranžmana, troškove organizacije putovanja.
ARANŽMAN NE OBUHVATA: Međunarodno putno osiguranje koje pokriva Covid-19 (mogućnost pribavljanja u agenciji), individualne troškove, ekstra
hotelske troškove i troškove fakultativnih izleta, koji nisu sastavni deo programa putovanja i predstavljaju zaseban ugovor, zaključen sa organizatorom
izleta. Izvršilac usluga i pomoći turistima u mestu odredišta je inopartner USLAN TURIZM TAŞIMACILIK VE HAVACILIK LTD.ŞTI, GÜMÜŞSUYU, DÜNYA
SAĞLIK SOK. No:3/5 TAKSIM / BEYOĞLU – ISTANBUL
Putno zdravstveno osiguranje sa pokrićem Covida-19 se preporučuje za putovanje u inostranstvo radi Vaše sigurnosti, te putnici sami snose
odgovornost da u slučaju neobezbedjenog putnog osiguranja ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju
zemlje u koju putuju.
OSIGURANJE: Mogućnost pribavljanja međunarodnog putnog osiguranja sa COVID-19 pokrićem (nadstandardni program osiguranja, individualna ili
grupna polisa za koju je neophodan minimum od pet prijavljenih putnika), za državljane Republike Srbije i strane državljane sa prebivalištem u Srbiji
(uz obaveznu dostavljenu kopiju prijave boravka u R. Srbiji), po uslovima TRIGLAV OSIGURANJA ADO (ul. Milutina Milankovica 7a, Novi Beograd).
Obaveštenja i uputstva u vezi sa osiguranjem sadržana su u “Opštim uslovima za osiguranje putnika za vreme puta i boravka u inostranstvu” Triglav
osiguranja ADO, koji su Vam na raspolaganju već prilikom uplate aranžmana. U slučaju zdravstvene intervencije pozvati broj Centra za pomoc EUROP
ASSISTANCE +381 11 41 44 105, e-mail: operationsr@europ-assistance.hu
NAPOMENE ZA AUTOBUSKI PREVOZ: Obezbeđene peronske karte (važe isključivo za putnike, a ne i za pratioce) , bez naknade, putnici će moći da
preuzmu od predstavnika Argus Toursa, kod ulaska na perone, u vremenskom periodu od 45 min. do 30 min. pre programom predviđenog polaska
autobusa. Putnici koji u naznačeno vreme ne preuzmu peronsku kartu, obezbeđenu od strane Argus Toursa, moći će na peron da uđu, isključivo sa
individualno kupljenom peronskom kartom, koju su u obavezi sami da pribave (trenutna cena peronske karte iznosi 190 din.) Zbog ograničenog
vremena zadržavanja autobusa na peronima, putnici moraju strogo poštovati satnicu za sastanak grupe jer u suprotnom neće se čekati i smatraće
se da su odustali od putovanja.
Autobus po dolasku, kao i u odlasku staje što je moguće bliže smeštajnom objektu, a u zavisnosti kako od konfiguracije terena tako i u najvećoj meri u
zavisnosti od saobraćajne prohodnosti. Obaveza organizatora nije prenos prtljaga od autobusa do smeštajnog objekta.
Napomena za raspored sedenja : Raspored sedenja u prevoznom sredstvu određuje se kompjuterski u zavisnosti od kapaciteta i tipa istog.
Predviđen raspored privremenog zaustavljanja: – Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim
stajalištima, a u zavisnosti od raspoloživosti kapaciteta stajališta i uslova na putu.
Napomena za prtljag: Cena prevoza obuhvata i prevoz do dva komada ličnog prtljaga: jedan komad prtljaga koji se pakuje u boks autobusa, uobičajene
veličine, a ukupne težine do 20 kg i jedan mali ručni prtljag – nešto što se može smestiti u prtljažni deo iznad sedišta ili ispod sedišta u putničkom delu
autobusa.
HOTEL GRAND ONS 3*
Hotel se nalazi u četvrti Laleli, na manje od 500 metara od tramvajske stanice Laleli i železničke stanice Aksaraj , na 1 km od Kapali čaršije i na oko 20
minuta hoda od istorijske četvrti Sultanahmet. Sve sobe su dvokrevetne ili dvokrevetne sa pomoćnim ležajem, sa TWC-om i TV-om. Usluga: noćenje sa
doručkom – švedski sto (po turskim standardima). Doplata za jednokrevetnu sobu iznosi 70 eur. Rezervacija jednokrevetnih soba se radi isključivo na
upit!www.grandons.com
HOTEL BUYUK SAHINLER 4* Nalazi se u starom delu Istanbula u blizini poznatih istorijskih lokaliteta, na 10-ak minuta hoda od čuvene Kapali čaršije i na
700 m od metro stanice Aksaraj. U sklopu hotela se nalazi restoran i bar. Sve sobe su dvokrevetne ili dvokrevetne sa pomoćnim ležajem, sa TWC-om ,
fenom za kosu , mini barom, klima uređajem i TV-om. Usluga: noćenje sa doručkom – švedski sto(po turskim standardima). Doplata za jednokrevetnu
sobu iznosi 90 eur. Rezervacija jednokrevetnih soba se radi isključivo na upit! http://www.hotelbuyuksahinler.com.tr/home.html
POPUSTI ZA DECU: Dete od 0 – 11,99 godina u pratnji dve punoplatežne osobe u dvokrevetnoj sobi ostvaruje popust od 20 eur na cenu aranžmana , ima
mesto u autobusu i smestaj u zajedničkom ležaju. Po ovom programu ne postoji mogućnost umanjenja za sopstveni prevoz.
FAKULTATIVNI IZLETI: Sulejmanova Džamija – 10 €; Obilazak lokaliteta (Top Kapi, Antički hipodrom, Aja Sofija) – 25 €; krstarenje Bosforom sa posetom
Vaseljenskoj patrijaršiji – 25 €; Azijska tura- 30 €; Taksim-15 € odlazak sa vodičem gradskim prevozom, Repriza novogodišnje noći tursko veče na
brodu Orient house (www.orienthouseistanbul.com ) večera, tradicionalni program, neograničeno alkoholno i bezalkoholno lokalno piće – 55 € ili u
restoranu GAR -45 € ; Cena dočeka Nove godine biće naknadno objavljena. Cena fakultativnih izleta zavisi od broja prijavljenih putnika (neophodan
minimum od 15 putnika – a u slučaju manjeg broja prijavljenih cena fakultative podložna je promeni prema uslovima lokalne agencije ino-partnera, i
organizator može ponuditi korigovane, više cene u odnosu na zainteresovani broj putnika koje isti nisu u obavezi da prihvate, a u skladu sa
mogućnostima organizatora fakultativnog izleta – ino partnera). Organizator izleta zadržava pravo promene redosleda pojedinih sadržaja u programu
fakultativnih izleta. U slučaju promena cena goriva i ulaznica na lokalitetima – cena izleta je podložna promeni. Ukazujemo putnicima da, imajući u vidu
datum formiranja programa putovanja i datum realizacije fakultativnog izleta, može doći do bitnih promena imperativnih uslova, koji se tiču kretanja,
prelaska granice, mera zaštite, vakcinalnih uslova i slično, što može uticati na sadržaj fakultativnog programa, pa i potpunu ili delimičnu nemogućnost
realizacije izleta, što organizator fakultativnog programa, ne može unapred predvideti.Izvršilac usluga i pomoći turistima u mestu odredišta je inopartner
USLAN TURIZM TAŞIMACILIK VE HAVACILIK LTD.ŞTI, GÜMÜŞSUYU, DÜNYA SAĞLIK SOK. No:3/5 TAKSIM / BEYOĞLU – ISTANBUL
OPŠTE NAPOMENE: Turski standardi za hotelsku ishranu se razlikuju od evropskih standarda po obimu i raznovrsnosti. Za razliku od naše i evropske, u
ponudi turske kuhinje ima više testenina, povrća, voća, mleka i mlečnih proizvoda, a manje mesa i mesnih prerađevina. Organizator izleta zadržava
pravo izmene termina i uslova izvođenja fakultativnih izleta predviđenih ovim programom. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih
i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Molimo da uzmete u obzir
da postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela ne budu u funkciji usled objektivnih okolnosti, kao i da usled državnih ili verskih praznika na određenoj
destinaciji neki od lokaliteta, ili tržnih centara, prodavnica, restorana, muzeja …… ne rade. Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena, i
važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu
poznate ne mogu biti relevantne. Poštovani putnici, želimo da Vas upozorimo da usled svetske ekonomske krize i pandemije izazvane virusom Covid 19
može doći do opadanja kvaliteta i servisa hotelskih usluga, na svim destinacijama, na šta Argus Tours ne može imati uticaja. Posebno ukazujemo na
moguće posledice svetske energetske krize, te ukoliko iz tih razloga dođe do poremećaja u snadbevanju energentima (gas, restrikcije struje, nedostatak
grejanja, i sl.), organizator putovanja ne može snositi odgovornost s obzirom na to da se radi o opšte poznatim razlozimakoji su van domašaja naše
delatnosti.
VAŽNO: Turistička putovanja, s obzirom na još uvek postojeću proglašenu pandemiju korona virusa, se razlikuje u odnosu na sva dosadašnja, zbog
postojanja posebnih uslova i pravila koja važe na svim destinacijama i koja se moraju poštovati, radi čega insistiramo da se naši putnici, posebnom
pažnjom i odgovornošću upoznaju sa svim uslovima i okolnostima koje su relevantne za uspešnu i bezbednu realizaciju objavljenih progama.
Realizacija programa putovanja zavisi od imperativnih epidemioloških mera utvrdjenih od strane RS, kao i država tranzita i krajnje destinacije, koje su
važeće na dan početka putovanja. Kako su ove mere podložne stalnim promenama, u zavisnosti od epidemioloških uslova, te uvodjenje novih mera,
izmena ili ukidanje postojećih, kao i sve druge promene i uslovi koji se odnose na putovanje, a ne isključuju njegovu realizaciju, ne mogu biti opravdan
razlog za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika, u smislu novonastalih okolnosti, jer su putnici, kao i organizatori putovanja dužni da prihvate i
poštuju sve državne odluke i mere važeće na dan početka putovanja, u cilju njegove realizacije. U slučaju da putnik ipak otkaže ugovoreno putovanje,
zbog promenjenih okolnosti ili ne započne putovanje zbog bolesti izazvane virusom Covid-19, pirmenjivaće se Opšti uslovi putovanja čl. 11, važeći na
dan zaključenja ugovora.
Nadalje, obaveštavamo putnike da su sve zemlje, u cilju prevencije, usvojile posebne protokole o pojačanoj higijeni na javnim mestima i u smeštajnim
objektima, a u skladu sa preporukama SZO. Sa tim u vezi, radi postupanja u skladu sa ovim protokolima, hotelski objekti zadržavaju pravo promene
načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnosti promene uslova pa čak i obustavu pružanja pojedinih servisa i usluga u
spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima, barovima, ili drugim oobjektima i sadržajima, a sve u cilju bezbednog boravka i
zaštite putnika. To znači da se pojedine usluge i načini pružanja istih ne mogu garantovati i podložni su promenama, u skladu sa preporukama ili
odlukama nadležnih epidemioloških vlasti, radi čega, s obzirom na postojeću situaciju, prigovori i reklamacije u vezi sa tim ne mogu biti osnovane.
Neophodno je da se svaki putnik, posebno strani državljanin, pre izbora destinacije i polaska na putovanje detaljno obavesti o statusu države u koju
putuje, ili kroz koju prolazi, te da u skladu sa tim pribavi svu propisanu dokumentaciju. Putnici se upozoravaju da mogu biti podvrgnuti nasumičnom
testiranju na destinaciji, da su dužni poštovati sva pravila koja se tiču fizičke distance, okupljanja i sl. da je obavezno nošenje zaštitnih maski tokom
trajanja leta u avionu, kao i u prevoznom sredstvu kojim se obavlja transfer na destinaciji. Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku, radi
potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima, pre ulaska u avion, vrši se beskontaktno merenje temperature, te putniku, koji ima povišenu
temperaturu, može, prema odluci avio kompanije, biti uskraćeno ukrcavanje, ili pak naloženo obavezno testiranje. Avio kompanija neće prihvatiti na let
putnika koji je COVID pozitivan, a u kolliko se to utvrdi na destinaciji, agencija će takvom putniku, o njegovom trošku, organizovati prevoz i pružiti
asistenciju, u skladu sa objektivnim mogućnostima, da bi se putnik zbrinuo. Posebno ukazujemo na mogućnost dužeg trajanja graničnih procedura,
usled sprovodjenja odredjenih mera, popunjavanja formulara, merenja temperature i sl.
Sve informacije i uslovi koju se nalaze na našim programima i drugim objavama, su promenljive i van svakog uticaja organizatora putovanja, te zavise
prvenstveno od odluka nadležnih o neophodnim epidemiološkoim merama i ograničenjima bilo koje vrste.
Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane
pandemijom Covid-19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču
raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za avio prevoz, pravila za prelazak
granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u
okviru uslova predviđenih Zakonom. Imajući u vidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid-19, obaveza je putnika da se precizno
upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u odredišnim destinacijama,
te da te uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja
nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja
obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju u toku putovanja masku i rukavice, kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji. U
zavisnosti od trenutne situacije, i radi potpune i bezbedne realizacije programa, sa tim u vezi molimo da putnici imaju razumevanja i za eventualna
kašnjenja, na koja organizator putovanja u datoj situaciji, nije u mogućnosti da utiče. Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene
formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se
uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove
promene (popunjavanje određenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd.) ne
predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.
VAŽNE NAPOMENE: U slučaju nastupanja opravdanih razloga, i nemogućnosti smeštaja u odabranom hotelu, može doći do zamene ugovorenog
smeštaja, u okviru uslova predviđenih Zakonom, o čemu ćete biti obavešteni bez odlaganja, uz poziv da se pismeno saglasite sa izmenom ugovora o
putovanju. Ukoliko eventualnu zamenu ugovorenog smeštaja ne prihvatite, možete odustati od putovanja, bez ikakvih posledica. U slučaju promena
cena: goriva, putarina, parkinga, tunela, vinjeta-putna taksa u odnosu na dan izlaska programa – cena je podložna promeni.
Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima na polasku i u toku trajanja aranžmana.
Organizator putovanja zadržava pravo promene redosleda pojedinih sadržaja u programu. Sve vrste usluga, specifičnog obima, kvaliteta, karakteristika i
namene koje nisu predviđene programom putovanja, a za koje je putnik zainteresovan, putnik je u obavezi posebno pismeno ugovoriti sa
organizatorom, pre putovanja, ukoliko je orqanizator u mogućnosti da obezbedi realizaciju posebnih usluga. Ukoliko između putnika i organizatora nisu
posebno pismeno ugovorene usluge drugačijeg obima, kvaliteta, karakteristika i namene, iste ne mogu biti opravdano očekivane i zahtevane.
Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom
prelazu radi regulisanja povraćaja sredstava po osnovu TAX FREE,pa Vas molimo da to imate u vidu. Preporučuje se putnicima,da se o uslovima ulaska u
zemlje EU ( potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju…)informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji
www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz
na teritoriju EU. Prtljag putnika sme da sadrži, isključivo, poklone i stvari za ličnu upotrebu !!! Pasoši putnika se zadržavaju na recepciji hotela do
napuštanja Turske. Svako ostajanje putnika se automatski prijavljuje nadležnim vlastima. Organizator putovanja ne može snositi odgovornost u slučaju
bilo kakve incidentne situacije (krađe, tuče…) već je to u isključivoj nadležnosti lokalnih policijskih organa, kojima se u ovom slučaju treba odmah
obratiti. U slučaju eventualne štete koju putnik učini u smeštajnoj jedinici, objektu ili prevoznom sredstvu dužan je troškove prouzrokovane istom
nadoknaditi lično na licu mesta.
Prva promena po vec zaključenom ugovoru je moguća bez nadoknade, ukoliko programom putovanja nije drugačije precizirano. Kod svake naredne
promene već zaključenog ugovora (datuma polaska i povratka, imena putnika, broja putnika sa ugovora, smeštajnog objekata, itd. ) agencija zadržava
pravo naplate administrativnih troškova u iznosu od 1.000 din po ugovoru, bez obzira da li promena ugovora vec podleže promeni cene po važećem
cenovniku ili obračunu storno troškova
Važno obaveštenje – Pasoši državljana Republike Srbije koji putuju u Tursku moraju imati rok važenja minimum 6 meseci od dana izlaska sa teritorije
Turske. Molimo putnike da vode računa o važnosti putnih isprava, naročito dečijih.
Molimo Vas da se pre zaključenja ugovora o putovanju upoznate sa programom putovanja i Opštim uslovima putovanja, agencije Argus Tours kao i
sa Opštim uslovima međunarodnog putnog osiguranja-Triglav osiguranja
Aranžman je rađen na bazi minimum 50 putnika, a u suprotnom, krajni rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je 7 (sedam) dana pre planiranog
polaska.

Argus tours D.O.O. – jednočlano, Serbia, 11000 Beograd, Balkanska 51, tel/fax +381 11 761 76 60; Agencija za privredne registre br. 1819-
2005,Banca Intesa: 160-0000000164156-77,PIB 100183496; mat. Br 06677428 ;Polisa za osiguranje garancije putovanja TRIGLAV OSIGURANJE ADO
BEOGRAD br. 470000053970

Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Agencije ARGUS TOURS